Ucapan Penghargaan & Terima Kasih

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia

Dikesempatan ini saya ingin merakamkan ucapan penghargaan dan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua sekolah di kawasan PKG Balik Pulau atas kerjasama yang telah diberikan kepada saya selama saya berkhidmat sebagai Pegawai Teknologi Pendidikan 2. Saya amat berharap kerjasama yang erat ini dapat diteruskan di antara sekolah dan PKG supaya kecemerlangan sekolah dapat dilahirkan pada masa ini dan juga akan datang.

Untuk pengetahuan semua, saya akan memulakan tugas baru saya sebagai Pegawai Teknologi Pendidikan 1, PKG Penaga bermula pada 01 April 2010. Teruskanlah usaha murni cikgu ini dalam memartabatkan PSS supaya berjaya melahirkan modal insan yang cemerlang, gemilang dan terbilang.

Sekian, terima kasih

Ahmad Fauzi Komari
Mantan Pegawai Teknologi Pendidikan 2